Postanowienia ogólne
NIP 966-175-04-35
3. Kontakt:
Kontakt telefoniczny ze sklepem jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz: od 10.00 do 17.00,
w sobotę od 10.00 do 14.00. Pracownia krawiecka pracuje od poniedziałku do piątku w godz: 10:00 - 15:30.
Składanie zamówień
- W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest dodatkowo potwierdzane telefonicznie lub drogą e-mail przez pracownika.
- Jeśli formularz zostanie wypełniony nieprawidłowo, a list elektroniczny będzie niezrozumiały, zamówienie nie będzie realizowane.
- Błędnie wypełnione formularze zamówień bez danych umożliwiających kontakt mailowy lub telefoniczny nie będą realizowane.
- Złożone zamówienia oczekują na wpłatę Klienta przez 5 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Płatność, ceny i koszty dostawy
9. Kupujący może dokonać zapłaty za towar za pomocą:
Koszt przesyłki ponosi Kupujący. Kupujący wybiera formę zapłaty oraz dostawy podczas składania zamówienia w sklepie www.lalusklep.pl
W zależności od wyboru formy przesyłki koszt ten wynosi:
Kurier | Paczkomaty InPost | |
- | 14 zł |
Dostępne sposoby wysyłki dla poszczególnych przedmiotów są wyświetlane po dodaniu towaru/towarów do koszyka. W celu maksymalnej ochrony naszych towarów nasze świece zawsze wysyłamy w grubych i sztywnych tubach. W tym przypadku do kosztów wysyłki doliczana jest opłata w wysokości 1,00 zł za opakowanie.
WAŻNE!!
Przesyłkę prosimy otwierać przy dostawcy, w razie stwierdzenia uszkodzeń prosimy wypełnić formularz reklamacyjny, który znajduje się u kuriera i z podpisem kuriera przesłać do nas. Wypełniony formularz jest podstawą do reklamacji i dostarczenia drugiego przedmiotu.
Czas realizacji zamówienia i dostawy
TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY
13. Czas realizacji zamówienia standardowo wynosi od 1 do 10 dni roboczych (pracowni krawieckiej pkt 3. Regulaminu), jednak terminem ostatecznym jest data chrztu, przed którą zamówienie zostanie dostarczone przez wybranego przewoźnika.
Zwroty i reklamacje
18. Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Lalu,e-mail: lalu@lalusklep.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz [Lalu, 15-843 Białystok, ul. Świętokrzyska 5 lok. 52], niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
19. Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową.
20. Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić towar na nowy w terminie 14 dni.
21. Wszystkie towary zakupione u nas podlegają reklamacji zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a także zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
WAŻNE!!
Ochrona i przetwarzanie danych osobowych
22. Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych w formularzu rejestracyjnym jest KAMTECH Tomasz Kamiński, zwany dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: 15-843 Białystok, ul Świętokrzyska 5/52
lub telefonując pod numer: 883-354-480
23. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest umowa pomiędzy Tobą a Administratorem, zwana dalej: „Umową”, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji Regulaminu i dla wykonania której przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne.
24. Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy.
25. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
26. W celu realizacji wysyłki Administrator przekaże Twoje dane następującym odbiorcom:
Epaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sochacz 16A, 21-400 Łuków
27. Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
28. Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
29. W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Postanowienia końcowe
30. Zdjęcia umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, mają charakter informacyjny i poglądowy dla Klienta, stąd rzeczywisty wygląd produktów może różnić się od prezentowanych na zdjęciach.
31. Wszelkie postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być w każdej chwili zmieniane przez Lalu, bez podawania przyczyn. Zmiany będą publikowane na bieżąco w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu na stronach www.lalusklep.pl wraz z informacją o ich dokonaniu.
32. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy sklepem Lalu, a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub w innym dodatkowym terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym.