Postanowienia ogólne

  1. Internetowy Sklep Lalu działający pod adresem www.lalusklep.pl oraz szatki.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej akcesoriów do chrztu oraz produktów własnego wyrobu.  Sklep Lalu  prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczpospolitej Polski.
  2. Właścicielem Internetowego Sklepu „lalusklep.pl” jest Kamtech Tomasz Kamiński z siedzibą w Białymstoku

NIP 966-175-04-35

3. Kontakt:

  • telefoniczny tel. kom. 883 354 480,
  • jak również przy pomocy poczty elektronicznej:

Kontakt telefoniczny ze sklepem jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz: od 10.00 do 17.00,

w sobotę od 10.00 do 14.00. Pracownia krawiecka pracuje od poniedziałku do piątku w godz: 10:00 - 15:30.

  1. Produkty prezentowane na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
  2. Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.

Składanie zamówień

  1. Kupujący może złożyć zamówienie poprzez wypełnienie formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.
    • W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest dodatkowo potwierdzane telefonicznie lub drogą e-mail przez pracownika.
    • Jeśli formularz zostanie wypełniony nieprawidłowo, a list elektroniczny będzie niezrozumiały, zamówienie nie będzie realizowane.
    • Błędnie wypełnione formularze zamówień bez danych umożliwiających kontakt mailowy lub telefoniczny nie będą realizowane.
    • Złożone zamówienia oczekują na wpłatę Klienta przez 5 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane. 
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w weekendy i święta będą rozpatrywane kolejnego dnia roboczego.
  2. Każdy zakup potwierdzony jest paragonem.

UWAGA!!

Nasz sklep wykonuje projekty haftów, które przed realizacją zamówienia są wysyłane Klientowi w formie wizualizacji graficznej. Akceptacja projektu jest niezbędna do realizacji zamówienia.

Klient ma możliwość wyboru maksymalnie dwóch czcionek oraz dwóch kolorów nici do zrealizowania projektów i wizualizacji, z których dokonuje wyboru. W przypadku większej ilość czcionek czy kolorów nici, wykonane zostaną projekty dla dwóch pierwszych wyborów. Klient ma możliwość dokonać subtelnych poprawek na wybranym hafcie, tj. wielkość liter, układ elementów haftu. Projektant dokonując poprawek uwzględnia ograniczenia w postaci pola haftu maszyny haftującej oraz pole haftu dla świecy.

Płatność, ceny i koszty dostawy

 9. Kupujący może dokonać zapłaty za towar za pomocą:

  • przelewu bankowego na konto sklepu: 98 2490 0005 0000 4000 3780 8198
  • systemu płatności Przelewy24. Wybierając tę formę płatności, za zamówiony towar mogą Państwo zapłacić kartą kredytowa lub e-przelewem internetowym korzystając z możliwości jakie oferuje system Przelewy24.
  • operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Koszt przesyłki ponosi Kupujący. Kupujący wybiera formę zapłaty oraz dostawy podczas składania zamówienia w sklepie www.lalusklep.pl

W zależności od wyboru formy przesyłki koszt ten wynosi:

    • Kurier Paczkomaty InPost
      - 14 zł

    Dostępne sposoby wysyłki dla poszczególnych przedmiotów są wyświetlane po dodaniu towaru/towarów do koszyka. W celu maksymalnej ochrony naszych towarów nasze świece zawsze wysyłamy w grubych i sztywnych tubach. W tym przypadku do kosztów wysyłki doliczana jest opłata w wysokości 1,00 zł za opakowanie.

UWAGA!!

Nie wysyłamy zamówień za pobraniem.

WAŻNE!!

Przesyłkę prosimy otwierać przy dostawcy, w razie stwierdzenia uszkodzeń prosimy wypełnić formularz reklamacyjny, który znajduje się u kuriera i z podpisem kuriera przesłać do nas. Wypełniony formularz jest podstawą do reklamacji i dostarczenia drugiego przedmiotu.

Czas realizacji zamówienia i dostawy

TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY

13. Czas realizacji zamówienia standardowo wynosi od 1 do 10 dni roboczych (pracowni krawieckiej pkt 3. Regulaminu), jednak terminem ostatecznym jest data chrztu, przed którą zamówienie zostanie dostarczone przez wybranego przewoźnika.

  1. W przypadku zapłaty w formie przedpłaty czas realizacji zamówienia uzależniony jest od otrzymania potwierdzenia wpłynięcia środków na konto sprzedawcy i potwierdzenie przez Klienta wszelkich szczegółów dotyczących zamówienia w tym akceptacja wizualizacji haftu, jeśli dotyczy.
  2. Czas dostawy towaru wynosi od do 5 dni roboczych.
  3. W przypadku trudności z realizacją zamówienia, Klient zostanie o tym natychmiast poinformowany.
  4.  Za opóźnienia w dostawie przesyłki spowodowane przez firmy przewozowe sklep www.lalusklep.pl nie odpowiada.

Zwroty i reklamacje

18. Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Lalu,e-mail: lalu@lalusklep.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz [Lalu, 15-843 Białystok, ul. Świętokrzyska 5 lok. 52], niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

19. Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową.

20. Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić towar na nowy w terminie 14 dni.

21. Wszystkie towary zakupione u nas podlegają reklamacji zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a także zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

WAŻNE!!

Produkty wykonywane na zamówienie NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.

Ochrona i przetwarzanie danych osobowych

22. Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych w formularzu rejestracyjnym jest KAMTECH Tomasz Kamiński, zwany dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: 15-843 Białystok, ul Świętokrzyska 5/52
lub telefonując pod numer: 883-354-480

23. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest umowa pomiędzy Tobą a Administratorem, zwana dalej: „Umową”, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji Regulaminu i dla wykonania której przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne.

24. Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy. 

25. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe. 

26. W celu realizacji wysyłki Administrator przekaże Twoje dane następującym odbiorcom:
Epaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sochacz 16A, 21-400 Łuków

27. Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. 

28. Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych. 

29. W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Postanowienia końcowe

30. Zdjęcia umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, mają charakter informacyjny i poglądowy dla Klienta, stąd rzeczywisty wygląd produktów może różnić się od prezentowanych na zdjęciach.

31. Wszelkie postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być w każdej chwili zmieniane przez Lalu, bez podawania przyczyn. Zmiany będą publikowane na bieżąco w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu na stronach www.lalusklep.pl wraz z informacją o ich dokonaniu.

32. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy sklepem Lalu, a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub w innym dodatkowym terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym.